Friday, December 12, 2008

11 Dec 2008





Ni le gambor kete aku yg kena langgar dek budak india malam tuh.. mana taknya.. dalam tengah jammed tuh dia dok kalut cari wallet dia.. mana nak nampak kete aku.. lalu di langgarnya la belakang kete aku... Nampak mmg la tak teruk.. yg teruknya.. masa bukak bonet nak amek barang2.. ya la baru balik dari KB kan... selama 9 jam aku drive dari KB.. alih2 kena langgar.. penatnya ngak usah cakap la.. nak hangen pun ya gak.. hengat dah ble balik rehat2 dah la kan... tapi bila sampai umah dalam 9pm.. bukak bonet.. bila nak tutup.. gedegang.. bunyik dia... Pastu aku ngan adik aku cuba la dan cuba lagi.. sama takleh tutup.... dekat sejam gak la dok godek.. langsung takleh tutup kemas.. 'tonggek' dia tetap nampak... alih2 aku pasrah je ler.. aku amek paper bag and few things lagi utk tutup lampu kat bonet tuh.. spy org takleh nampak lar kan.... kan malam... bonet takleh tutup... so nampak la cahaya dia.. Aku kira bismillahi tawakkal je ler... badan dah penat dah..... naik atas je ler.... harap takde pape.. n harap owang tak pasan.. huhu...

So pagi semalamnya.. (seb baik S'gor coti kan...) Aku kuar umah pas janji ngan lyana tuk gi baiki n ketuk kat kedai abang dia kat Subang Jaya nun.. Masa mula gerak bonet tuh manjang terbukak je.. menampakkan seluruh isi perut kat belakang tuh..huhu.. alih2 aku benti kat kedai runcit tak jauh dari umah aku... (tapi sempat gak la berenti barang 3 kali utk tutup bonet yg menganga tuh.. huhu..) maklum bumper banyak... adesh la weyy....

so... setel gak la kete aku.. pas kete ok.... aku n lyana pi kedai kakak ipar dia.. n kitowang naik CRV dia plak p membeli belah kelengkapan tawen Abang Long Kakak Ipar dia neh... sempat la pegi dua tiga tempat.. Jakel.. Plaza City one... Kg Baru.. sampai umah dekat kul 9 malam... adeh penat la wehhh.. huhu...

kek bawah.. cam biasa lar aku tepek gambar barang sedikit...






ikut jek depa membeli belah di Bright Sale di Plaza City One sebelah Semua House neh.. Ena, kakak ipar lyana carik kerusi utk persandingan dorang di hotel nanti.. tapi takde yang b'kenan di hati...


kami... cam biasa tuan humah tak lupa nak enterpramee.... aku with lyana n sepupu Ena...



di Jakel plak Ena beli 2 helai veil.. satu rega RM400 satu lagi dapat RM180... baru dua barang dah dekat RM600... ish ish ish.... geleng kapla je la haku... Bior le.. depa manyak duhet.... lagipun Ena ada butik, namanya Mixora Collection kat Subang Jaya... dia beli.. at least ble rotate kasik org sewa... buat duhet lagi kan... Tak le rugi mana... okke la tu....

Gedebak gedebuk... again, wa sampai umah dalam kekat kul 9pm.. huhu.. finatt weehhh.....



...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged

No comments: