Saturday, December 20, 2008

....Entry Tertunda Lagi....

19 Dec 2008
Malam ini aku attend satow dinner kat Kelab Maison di Jalan Yap Ah Shak.. Kami ke sana berenam.. Ekceli majlis neh Bos G.E aku yang ajak.. Kak Lin.. sempena 100 tahun G.E.. aku tatau la kat mana sebenornya sebenarnya tempat tu.. Sbb masa S/U K Lin tepon aku n kawan aku lyana.. aku iya iya kan aja.. Sbb yang dia mention 2 hari sebelum tu is Sheraton Imperial Hotel.. Pastu dah on the way baru la aku ngan lyana neh dok tanya kat mana ekceli... Jalan Yap Ah Shak..?? punnn tak penah dgr kat manaa.. keh keh keh... rupanya ia kat belakang SME Bank yo.. n jalan yg penah aku lalu kalo nak gi Makan Sup kat Doraisamy tuh.. kesahnyaa.. huhu...

Masuk2 je area situ dalam 200 meter nampak la Kelab Maison neh... ada Banner sempena 100 Years Great Eastern neh.. huhu.. tak sangka aku akan masuk Kelab.. wakaka... Lepas parking, dapat call from Kak Lin yang datang bersama Asbennya Abg Lan, seorang anggota pakaian serahgam and dua lagi geng kami... Pastu masuk dalam Kak Lin pun cakap dia pes time masuk situ.. huhu... dapat la Goodie Bag ngan few vouchers.. ada voucher urut tangan ada.. voucher buang bulu roma pun ado.. wakaka.. lagi ntah apa lagi dah ntah...

Ada la aktiviti games, makan2 n lucky draw barang sket... ada satu mamat cina neh mmg malam lucky dia kot.. sampai 2 dia dapat Sony DVD.. and satu awek cina neh menang TV Plasma 42".. huhu.. awat la aku tak lucky lucky sampai sudah... kuhehh kuhehhh..

Gamba aku tepek kat bawah neh je lar..


Ada acara tarian menda ntah.. naga kot.. wakakakaa...


K Lin n lyana tgh deal menda ntah malam tuh.. betting kot.. tuk naikkan semangat..




Makanan aku malam tuh.... spaghetti carbonara?? marinara?? kekeke... udang n few lagi lar.. nyumm yummyy..


Wa n lyana lil bugiiiieee

18 Dec 2008


"A'kum old fren... free ke..?"
Malam itu, daku mendapat satu es emm ess dari Puan Za(bedah) yang dah teramat lama tak jumpa.. maklum la dah nak jadi ORANG KULIM.. tapi.. terpaksalah dibatalkan dek kerana suami tersayang terpaksa kembali menyambung tugas di Cyberjaya.. kui kui..

So, malam itu daku bersama adikku Wanie pi la jumpa2 astro2 barang sekejap ngan Bedah n family... Jiangku Supardo Bugisto pun ada skali.. tapi terpaksa balik seawal jam soploh sebab nak datang 'tunggu pinangan' dari pihak sebelah fonfuan katanyaa.. wakakaka...

Kek bawah neh teman tepekkan la barang seketui dua gambo yang daku ambek pada malam ittew.... Bedd.. aku geram la ngan kedua-dua anak hang neh.. nak geget sket ble..?? ekekek....


gambar mereka sefamily.. Bedah with Andy, luvly asben and two sons, Harith and Hakimi


Gerraamm haku nengok dak Audadi Harith Haziq neh.. comeii anak teruna hang Bed... nak cop ble.. wakakkaa....


yang neh plak namanya Audadi Afiq Hakimi... suka pegang badannya yg padat itteww... hihihiii..



...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged

No comments: