Thursday, December 11, 2008

Hapdet versi Selepas Raya Korban

Hurmmm... ekceli dah bape kali aku nak hapdet aritu tapi.. tenet kat kampungs wa neh asekkk lembeebbb jek.... bowink mak tawww.. huhu... Lagi satu, asal aku bukak notebook jek.. dak dak neh mai nyibuk.. aku kasik depa la layann tenet ka games dulu... huhu.. baekk kan aku.. wakkaka..

Raya Aidil Adha 1429H, hengat aku nak korban... tapi last minit camane ntah takleh plak... alih2 mak aku amek alih.... Insya Allah.. tahun depan.. aku simpan azam neh... Versi Aidil Adha tahun neh jugak cam nampak gaya nak Raya dalam banjir jek.. seb baik tak jadi.... Aku bertolak balik with my mum n adik bongsuku, Ruzifah Hanim... sempoi jek sepanjang perjalanan.. macam2 citer kuar... siap berlumba2 lagi ngan satu kete wira ngan kete kelisa neh kat Jalan Gua Musang-Kuala Krai.. yang best mak aku yang soh kejar samaa.. wakakkaaa... besh besh... aku mmg suka race... har har harr.... Ya la, kalo dah kita potong dia potong kita potong dia ikut... pastu dia potong kita.. kita ikut bakang dia balik.. muehehhehe..... Tak kira la ada lori balak ka.. lori minyak ka di jalanan... wa hantam saja lar labuu... keh keh keh...

urm, balik sini pulak... punya la jauh aku nyer perjalanan.. alih2 dekat MRR2 pulak ada satu india neh langgar kete aku dari belakang... dia naik iswara itam.. sakitnya ati aku.... tgh2 sesak jammed tuh aku kuar tgk kete aku... harap takde apa lar kan... tapi.. tgk2 kemek bumper aku.. ish.. aku pandang dia geram gak cam nak marah la gak kan... dia kata kita jumpa depan petronas.. aku kata shell tu..? ok.. pastu tgk plate kete dia.. n catit in mind n hp.. WMU 4418 just incase lar kan.. so kitowang jumpa lar.. dia cakap dia bagi RM50 dulu... katanya tak banyak.. aku cakap yer ke.. bukan ratus2 gak ker...? Aku bajet nak mintak dalam RM150 - RM200 lar gak.. padahal sebelum tuh aku dah call ayah aku n jiang tuk ricky bape rega kalo baiki agaknya.. huhu.. maleh lar gaduh sangat... dah lar macam2 dah berlaku dalam idup aku lately.. huhu... so, dia bagi kad keje dia... n cakap nnti call dia kalo lebeh.. tunjukkan bill.. Ok.. aku nak tgk esok.... dah la bonet kete aku takleh tutup... puas gak la aku ngan adik aku Raihan dok godek nk tutup... tapi hareemmm.. cam banyak je habis esok neh.. huhu..... we see how la tomorrow....

dah penat dah neh.. huhu..
lenkali wa hapdet lagi na....

adios...





...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged

No comments: