Saturday, December 20, 2008

20 Dec 2008

Arini kisah makan lagii.. huhuhu.. naik lagi la berat aku.. huk huk..
Arini ada kenduri tawen kat PJ... aku tepek gambo je lar.. arini belah fonfuan.. esok plak belah family lelaki... ekceli family kakak ipar kawan aku, lyana neh.. tapi sbb aku pun dah macam family dia... Ena, Kakak Ipar dia pun dah biasa n baik ngan aku... dia ajak pi sume.. termasuk Majlis kat hotel Jan nanti.. tgk la camane.. maleh nak citer.. wa tepek je le gambo kat bawah neh...
Adus.. wa rasa mau mati kekenyangan.. hahahhahhaha..
Esok ada kenduri belah laki plak.. huhuhuu..




Sementara menunggu kesemua pihak tiba... kami bergambar meraban la dahulu.. cam tak biasa.. hehehe..




Pasangan Pengantin yang bagaikan Pinang di Belah Dua.. Sama cantek sama padan.. Jue n Fadzlee... Semoga berbahagia ke akhir hayatzz..


Kami ngan pasangan penganten.... Aku, Wanie, Lyana n Mama Lyana..


...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged

No comments: