Friday, February 23, 2007

..SEKILAS PANDANG..


Heheh.. saja je nak membebel lagik.. sambil menghapdet blog ku ini.. (Nanti korang kata aku pemaleh lagii... tanaaakk.. hehehe...)


Ok.. apa aku nak cakap ni eks..? Hmm... ok, bab manuskrip aku ni.... yang sebenor²nya.. manuskrip aku ni dah lamo dah aku karang.. tak silap aku masa aku 2nd year or 1st sem. final year kat U dulu.. bayangkan lah.. dah bape lama... Kalo korang ada baca la.. and rajin baca la bab² yang dah aku pastekan terlebih dahulu ni... aku rasa nak t'gelak sendirik pun ada... bayangkan.. masa aku tulis tuh Britney Spears baru dok tgh naik.. Tahun 1998 kot.. Lagu Baby One mOre Time ada tu dalam citer aku neh... skang.. dia dah kawin, dah nikah, dah dapat dua anak.. dan yang sadis tu.. dia dah cerai dah.. Manuskrip aku tetap tak siap²... wakakaa.. lama siot tergendala citer neh... huh..apa la nak jadi ngan aku ni..? (Bila la nak siap woi..... tulunnnnn -kataku pada diri sendirik.. :P) Kawan² mana² yg dah baca tu asyik tanya.. bila nak siap? so far dah 300 pages.. tapi tak siap².. Apa nak jadi neh.. apa kes..??
Lagi, aku ada terbaca pasal aku sentuh bus stop kat sebelah Pasar Siti Khadijah tu.. depan Pasar Buloh Kubu.. (kalo korang org K'tan atau penah pegi Kelantan, dan familiar dgn kelantan, msti taw la tmpt ni.) Hmm.. tempat tu dah b'kurun dah tadak dek.... skng tempat tuh dah jadi taman dah.. dah ada siarkaki lagi.. bandar dalam Taman tu.. bas dah kena lalu tempat lain dah... Adoi.. lama sungguh rupanya....
Maksudnya, aku kena siapkan jugak la....
Tapi bila..??
Hmm.......

No comments: