Wednesday, February 21, 2007

Heh... He.. He..

Hehe... weh korang...
aku dah hapdet dah ni taw...
(semata² tanak korang kata aku pemaleh.. wakakaka)

Hmm.... tatau nak cakap apa.. aku sepatutnya cuti ari neh.. tapi rajin lak mai koje... suppose aku plan balik dari kampung arini... tapi, dah adik aku tu t'paksa naik wat keje praktikal arini..so aku balik la semalam.. b'tolak kul doblas dari KB.. sampai sini dalam kul 8 plus.. sggh makan dulu... hantar dia kat kg.pandan nun.. smpai humah.. hm.. kul soploh gak la.... sempat nengok oshin ngan sesuci cinta sofiya.. pastu... depan TV aku t'tido.. t'jaga kul 4 pagi... baru masuk tido dalam... hehehehh... bangun pagi... pk nak pi keje ke tidak... nak pi ke tidak... kalo dok umah msti boring.. kalo g keje.. leh wat keje sket.. mengulor banyak.. wakakaka..
aku decide p je le.... ganti cuti ngan ari lain.... hehehe.. bernas dak idea aku....

ngeh ngeh ngehh......

No comments: