Wednesday, November 12, 2008

Posting Edisi Memperasankan Diri..


...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged


Muerkekekke....
arini mud aku nak perasan..
sesaja semalam haku hambek gambar
dgn 4 spek yg berlainan...
arini dgn satu spek yg berlainan...

Ok, citer pasal spek eks...
masa aku zaman dolu2... zaman sekolah dulu..
Ada laa beberapa tahun nan lalu...
aku naakkkkk sangat pakai spek...

Time tuh, tak silap aku dalam ting. 4 lar
beramaii ramai sorang demi sorang mai skolah pakei spek
aku tgk bajet macam budak pandai ar... nampak 'siviiik' jer..
imej pun nampak lain sket... cam budak teror.. ulat buku... kuikui
tapi, mata aku still ok.. tak perlu pun nk pi pakai spek.. (wakaka)

Kekadang... balik kampung -umah nenek -(area umah aku skang je.. -dpn umah-) -dulu aku stay tak jauh gak la, Jalan Pengkalan Chepa-dalam 15 to 20 min je dari umah skang-, aku suka je amek spek mata nenek aku tu.. n pakai... (huhu.. takleh imagine..) power tebal... bingkai itam..-maklum spek org tua tuk baca n lihat sumething..-hahahaha..
banyak kali la jugak aku pakai wat camtu.. nk dapat aura spek pakai tuh... (hahahaha) tapi sampaaii laaaa pun aku tak yah pakai spek neh... dan sekarang aku bersyukur, tak perlu menggunakan mata keempat ini. Mudahan mataku terus terang dan terang sampai cukup masa tua tu len citer la kan.. muehehe...

so... berbalik kepada gambarku yg gila bergambar dgn schpeekk tadii eh semalam..
bukan spek rabun, okkeeyyy.. tapi spek utk ada mutu, ada gaya... (tagline dunhill - GAYA, MUTU, KEUNGGULAN-deduluu...) ehehehe.. kutuk la hampa nk kutuk pun... chiow.



Schpekk pertama... GUCCI... mahaii reganya taww...
lima belas..... ribooooo...hahaha..
lima belas hengget je.. wakakka... aku beli kt Mines suatu ketika dahulu..





Hak neh plak wa bergambar bersama schpek yg kedua...
C.D.. Christian Dior..
haa.. hak ni ori tau... diulangi.. OOOO RIII... yaa.. ori...
yg neh dibeli setelah dipaksa2 dipujuk2 oleh salesgirl kat salah sebuah kedai kat.. pun Mines jugak.. akaka... konon rega dia dalam RM800 plus.. huh.. aku beli time tuh dalam rega separuh kot.. RM400 lebeh ar.. ntah lupa dah lama sangat... pakai nya jarenggg jareengg... huhu...



schpek ketiga... pun GUCCI.. heheh.. kawan aku punya -lyana-...
pun beli kat Mines jugak.... aku ada sama time tuh..





Schpek ke empat.. pun lyana punya.. wa tatau dia buli di mana..
gasak je ler..





Ada gaya Cikgu Bedah (Adik Manja) tak..? hahahahaa...
Ni spek adik aku Rizwan.. dia keje kat kedai spek di KB nun..
dia buat utk dia sesaja bergaya pastu sapa ntah naik kete aku dia tinggai dalam kete aku.. sapa soh.. aku wat jadi hak aku je ler... keh keh keh....

So, kesimpulan kek sini.. bila diperhati2.... nampak gayanya spek spek di atas ini 90% di beli di pasaraya kesukaan ramai.. eh aku.. Mines Shopping Fair.. wakakka... aseekkkkk..... umah ketiga aku tu... bak kata seseorang.. kuikui... layaannn..

5 comments:

Dari Jari Seorang Tepung said...

asyik2 mines.. rumah kedua aku masa melajar dulu tu weii.. jiang pun sama.. hahaha..

HoneyDew's said...

hahaha...
umah kedua aku kete beb
Mines is ketiga

hahahahhaa...

samolah kita nampaknya..
muerkekkekek....

JiaNg said...

ahhh ape2 pun...kesimpulannye...kem salam kat liyana...

HoneyDew's said...

jiang..

hahahaha... poyo..

yo lah...
nnti tgk dia camane plak.. kuikui


psstt.. ko neh mmg suka liya ekk..
liyana.. leeya.. hahaha

A.Azri Onn said...

ntahlah baby.... all i know is i love u so much ....