Wednesday, November 26, 2008

Nickname Review from an AMnet Fren

Ekceli aku masih lagi masuk menjenguk n memposting gak le kekadang kt Amnet.. Maklum umah asal kita sume bertemu bersua muka kan.. Tapi aku pun tak tau lar... awat la susah nau aku nak masuk sana.. Manjang je problem loading.. Page cannot display lar.. Server not Found larr.. Almost of the times aku mmg kena camtu.. Cuma kekadang je aku ble masuk tu pun utk bape lama jerkss.. Dalam 24 hrs aku rasa dalam 2 3 jam je yg aku available... awat ek..? Padahal aku bukan kena banned pun... (budak baekk kan.. wakkaka.. koh koh koh..) Tapi.. mungkin gak dia sajer jer wat camtu.. Maklum.. puak futsal.... Sesaja aku menceceh menda yg tak betul.. sesaja utk memuaskan hati.. hehe..

So jadinya aku masuk la mini forum dia.. Tgk kt sembang maya dia.. seronok pulak ada satu forumer kat Amnet dan mini forum dia jugak.... Namanya ezulaikha.. hampa kenai dak..? masih ingat tak..? Kat umah lama aku tak pernah bertegur sapa dgn dia.. maklum kita pun bukannya aktif lagi cam dedulu kan.... So, ezu ni ada la bukak satu thread... dia ble bagi review on 1st impression on ur nickname/username that we use.... So.. aku tanya lar my nickname.. ini jawabannya... Nice... n Gud Job... Almost Tepat... Impressive... ;)


hanidiu

mengandaikan nick ini rasanya tidak begitu sukar untuk diperkatakan..
hanidiu ni sebenarnya seiras sikap ezulaika...
hanidiu seorang yang mudah untuk mendapat kawan kerana sikap peramah dan kerana hanidiu seorang individu yang mudah di dekati dan dipercayai..

kawan agak penting bagi hanidiu kerana meraka adalah penting bagi hanidiu tika senang gembira dan tika berduka bersusah...

mendambakan cinta seseorang yang romantik tapi punya keserasiaan adalah sangat penting bagi hanidiu..

hanidiu juga merupakan seorang yang agak rapat dengan ahli keluarga...
sekiranya menjadi ibu...empunya nick ini seorang ibu yang berkawan rapat bagi anak anak

kerjaya dan kehidupan yang menjanjikan masa depan yang terjamin sangat penting bagi hanidiu..

sekadar ingatan dari ezulaika...
usah selalu teringat kenang kisah yang lampau..
jangan memikir "bagaimana kalau..."
yang berlalu itu kita jadikan sebagai imbasan memori yang menjadikan siapa kita hari ini...

yang penting kita hidup untuk hari ini sebaik mungkin dan memperbaiki diri untuk masa hadapan..

yang diimpikan pasti menjadi nyata..mungkin selepas melalui dan menghadapi gelombang kesukaran..





...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged

6 comments:

Dari Jari Seorang Tepung said...

tepung?
memula ada gak yang ingat tepung ni pompuan, yelah, sebab tepung ni kan barangan dapur, so tepung kan dekat ngan dapur...

tapi chef2 kat hotel2 ramai lelaki apa...

HoneyDew's said...

ekekkeke..
ok lar... ble consider lar..
tapi.. apakata inchek tepung
uli tepung (muehehe) - wat sebarang menda berasakan tepung lar...- hidang kat kami rasa... amacam..
muerkekkekeke... :D ;)

baru betul2 tepunggg.. kih kih kiisss.. :D

Dari Jari Seorang Tepung said...

cekodok tepung mau? hehe..

Anonymous said...

honeydew, boleh aku mintak email ezulaika, aku nak minta dia review username aku di chatroom..

HaNi.Dew said...

Duhai inchek anonymous..
siapa neh..?

pi je masuk mini forum amnet/blog kt main kt AMnet nun..
wa tadap lar email dia..
sowi.. eks.. ;)

Anonymous said...

amnet? okay cik yg manis..trimas..