Friday, November 7, 2008

MENGONG!


...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged


Aritu aku baca si Joyah neh dah marah n mengang pasal maxis broadband neh..
skang aku nyer turn la plak...
eiiii geramm tul lah dia nya connection...
kejap kejap putus.. kejap kejap putus..
tak sampai few second....
especially malam neh...
takdan aku nak rayau nak rewang kt blog blog hampa sume..
page loading problem... kena la pi check connection balik...
eeeiii... aku makan jugak modem dia neh.. hehehe... wakaka

tapi... ada masa dia ok gak sebenornya...
ble mobile lagi kan...
ok la...

harap org2 maxis.. take notes pasal menda ni.. ok..
(ceh, macam dia ada masuk sini baca komplen neh..wakaka..)

2 comments:

LoveHaterZ said...

biasa gak aku dgr org merungut pasal menatang maxis broadband ni.

kwn2 aku ramai yg syorkan amik celcom, mmg mahal tp puas hati.

tp aku stkt ni masih menumpang lg ler wireless org. tak mampu den nak beli. baik duit tu aku buat shopping. hehe!

JiaNg said...

sape soh pakai maxis...