Wednesday, November 12, 2008

Korang Pernah Tak..?


...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged


From SHELL


TANIAH!!

Anda tlh
Me"nangi Hadiah
Tajaan dr SHELL
1.000.000 Kmtr.

Sila Hub Talian:
0128657444


Terima Kasih.



Penghantar:
Shell


Ok.. aku just nak tanya korang...
pernah tak korang dapat SMS macam neh..?

aku kalo yg camni dah beberapa kali..
sekali dulu pasal yg PETRONAS..
Lebih kurang macam ni jugak...

yang terdahulu pulak yang AF4 tuh...
tapi yg tu kita konpom tau
bila masa la pulak AF ada buat competition

tapi yang PETRONAS aku tak heran sangat sebab aku jarang isi PETRONAS
so peraduan dia pun aku jarang masukkk..

Tapi yang SHELL neh aku konpius gak betul ke tidak sbb aku mmg isi di SHELL
dan mmg ada masuk pun peraduan tu... so.. that time aku antara .. ya ke tidak..
ya ke..tidak.... kalo dapat voucher minyak percuma RM 200 ke.. RM 300 kpun dah kira ok la kan.. jimaattt sket.. (kuikui).... So aku decide cuba utk call... tgk number dah agak mesti belah Sabah Sarawak punya lar.. so 1st trial talian busy... tggu few minutes and try again... bunyi deringan tak lama pastu ada orang lelaki angkat.. tanya sapa nama. Aku bagi.. n number telefon, pun aku bagi.. Pastu dia kata Tahniaha ku menanh RM9,000... then apa ntah dia cakap lagi.. aku tak berapa nak paham... kuat sangat slang Sbah ka.. Sarawak ka.. ntahkan indon yang nak menipu... pastu hujung2 aku dgr dia cakap berapa number akaun aku dia nak transfer duhet... time tu aku dah pasti sahih tipu punya larr.. mana la ada org bagi hadiah tak jumpa muka tak collect cheque... kebetulan plak.... talian putus.. aku pun biar kan je ler.... then tepon 'kawan' aku utk konpemkan.. macam yg dapat msj menang peraduan petronas tu ari... mmg tipu.. so aku pun tak layan lar..... itu la kisahnya..

so, cuma ada gak doubt aku di dalam hati... dia mintak my hp number..
hurmm.. ada apa2 ke tak eks..? wisau gak neh..... huhuhu....


-end-

4 comments:

strawberi said...

aku ade dpt gak dr shell (konon2 laa)..dr af..tkyah ckpla..mmg slalu...ahakss

HoneyDew's said...

hahaha...
itu ar minah..
mmg tak caya..

tapi saja je nak try tau gak kan...
muahahhaaa.....

Dari Jari Seorang Tepung said...

tu sume pentipu weh.. mana ada benda free kat dunia nih, masuk toilet pun kena bayor doposen.. hehe..

JiaNg said...

ape plak takde mende free...aritu kat restoran rashid baru je aku mkn free...akakakakak