Tuesday, October 23, 2007

GAMBO2 KAWEN MUSIM RAYA INI…


Check it our hereeeee…

Sepupuku, Inien n hubby, Hazri ~ org Rawang, Majlis Persandingan 20 Okt 2007 lepas (Sat.) lepas je majlis aku b'tolak balik KL...

Majlis bertandang di sebelah lelaki pada Sabtu nanti, 27 Okt 2007 (Sat.)
SELAMAT PENGANTIN BARU buat kedua mempelai...



Hantaran dari kedua belahs pihaks

Lupo.. 7 ke 9 dulangsss....







yang kek sobolah ni pulak bilik tidoq depa... heheheheh la jugakss..... ;)

majlis depa neh langsung pada raya ke-8 (20 Okt'07)






ini pulak majlis dua pupu aku pulak.. Mak aku ngan mak dia sepupu.. aku ngan dia dua pupu la kan.... umur 23 dah tawen dahh.. hu hu...


Majlis nya masa Raya ke 2 (14 Okt'07) dah langsung.. tak sompek la nak menolong sangat, maklum la.. musim rayo kan.. Paham2 la sendirik.... Maap yo cik siti ngan Makcik Yah..



Ini lak majlis pertunangan Sefufu sebelah ayahku.. Majlis nya pada raya ke 6 kot (khamis - 18 Okt'07)










ini gambar2 hantaran dari keduo bolah pehak ehhh... yg bolah kiri tu.. dari laki tuk fonfuan... yg bolah kanan eh... dari fonfuan utk lolaki ehh.... dapat duo bontuk cincin lagi ehh...

haa.... yg ini pula... aku tatau camane... sobab mak ngan ayah dia dua-dua anak sedara ayah aku.. aku ngan dia ni kira macam mana ek... ontah la... anak dua pupu kot no....
Majlis depa Raya ke 7 (19 Okt'07). Aku tak naik tgk pelamin depa.. kebetulan dorang jengah dari jendela jek aku snap la ngan hp kamera aku neh.... penat ngat eh... sobab sobolum tuh wa n adik badiks dah poei jalan2 buang duhet boli bolah kek Rantau Panjang nun ha... Balik umah amek ayah and torus bosiap poei makan kenduri pulak..



So.... SELAMAT PENGANTIN BARU la buat somuaa yooooooo..
MOGA BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT...
Amiinnnnn..........

No comments: