Tuesday, October 23, 2007

ANAK² SEDARA KESAYANGAN Ku….

Tadaaa.....

Dua hari m’jelang raya ari tu, aku dapat anak ikan… eh, anak sedara lagi… hehe

Namanya so far blom official lagi… Mohd Amirul Adam… sebelum tu… antara nama yang di cadangkan… Mohd Zarif Adam… Mohd Amirul Aiman… Mohd Zahim Adam…. Mungkin nama pertama yag mak ayah dia b’kenan kot…. Tapi nampaknya mak dia dah b;kenan sangat ngan nama Adam tuh.. so kitorang panggey dia adam je le so far neh….

Paling aku geram ngan kakak Adam neh… Amirah aka namanya Nurzaidatul Amirah… dia genap 2 tahun 6 Okt’07 lepas (same day ngan kematian arwah nenek), so.. nak tau berapa tahun nenek meninggal… ble check ngan umur budak neh la… neh gambo dia…. Gerrrammmnya akuuuuu… Geget kang…. Heheheh….







nurzaidatul amirah....... eiiii.... gerammmnya hakuu.... hehehe...



mirah masa baby...

Lagi… anak Ana, Aiman Asyraff….. 25 okt neh genap setahun. Dia lahir tahun lpas raya ke 5, sewaktu aku dah nak balik ke KL balik.. singgah sekejap di spital lawat dia n mak dia… nama Aiman Asyraff tuh aku la yang cadangkan. Mak ayah dia ambik idea aku…. What to do la kan… Masa aku singgah sekejap kat HBKB (that time) skang Hosp. Sultanah Zainab kot ~ ntah bila ka tukaq nama dia wa tatau la.. ~ aku pandang muka dia… aku tanya mak ayah dia, dah ada nama belum…? Dorang cakap tadak… aku tengok muka dia aku cakap.. Mohd Aiman.. pastu aku pndang kali ke 2 aku cakapMohd Asyraf… pastu aku cakap kali ke 3.. Mohd Aiman Asyraff… dia cakap cantik gak tuh. Tgk lah.. akan dipertimbangkan… ALih2 mmg dia amek nama tu…. Tapi takde Mohd… Aiman Asyraff Mohd Sanusi je…. Ok what, idea aku di ambik kan…. Kan…hehe….

Lagi 3 orang anak sdaraku adalah anak abang aku.

Alif, Alam dan Danish….

Mohd Alif Mukmin, Mohd Aslam Haikal dan Danish hakim

Ni gambo depa b’3……




alif (kiri) n alam (kanan) n adik depa (Abg Dan ~ danish) - yg masyam tuh... hihii..


Bila b’temu satu umah.. mak aih… kecoh umah…..

Anak aku..??? ntah bila…. Tahun depan kot….. (dorang2 yg kata la… aku iyakan je… aminnnnnn) ekekekkekeke….


Haaa.... neh plak gambo mak ayah dorang.... (aku tempek gambo kawen depa je la eks..)





ni mak ngan ayah aiman...
Ana (adik) and Nusi






yang sebelah kiri ni plak mama n papa mirah n adams...
Zaid (adikku) n Amrah
Ermm... gambo mak pak alif, alam n dan takdak plak...

No comments: