Friday, May 2, 2008

~Tenkiu Everybody~


Buat sesume kenkawanku yg tersayang... lagi tercinta...

Timaaaaa kaaaaaasih memanyak buat semua lalink² ku yg ada pada malam ittew...

3 serangkai - JM, PJ, Ema (eMarisa)

dak² d'pancitt - Spy, dak jiang yg dah kuwus tuh, aceh, Matt, Pak Wan aka santiago bla bla bla..(hehe), Ahkak Joker n Imam Apiq

budak yg salu gadush ngan aku tuh, si hero kecik ~ Ajiq, ekeke.. (baik plak dia ngan aku malam tuh..ekekkek..)

Terima kasih memanyak wa ucapkan.... huhu... Malu weh... dah besor tua pun sambut ag.. kekekek...


Ok, rentetan malam besday ku ittew..

Memula nk balik dari opisy.. dalam kul 6, my preng, err opis²mates ku mengajak pi makan²... banjee... banjeee kata depaa... aku ok on je ler... Sementelah tgh menunggu adik aku sampai dari Ipoh.. aku plan pick up dia kt stesen LRT Tasik Selatan or Komuter Serdang je ler.. Memula hengat nak lepak Tanjong area Bangi neh.. tapi tutup.. so kitowang pun lepak la kat SOHO, b'sebelahan Rimbun Klasik and opposite Yankies Hut tuh.... makan² lepak² makan sate, otak² n depa order goreng².... pastu kitowang b'surai dalam kul 8 malam.... Aku hengat aku kena banje depa.. rupanya depa yg banje haku da.. kui kui.. Tenkius my preng....


Pastu, aku singgah amek Wanie yg dah sampai kt Stesen Komuter Serdang..... balik, singgah dulu beli makanan tuk Wanie plak kt area umah.. lupa lak nk bungkus siap² tadi.. kang dh order kendian lambat lak dapat.... so pas tggu² kejap kat kedai Mokhtar kat area umah tu.. aku cecepat balik umah naik kek tingkat tigo nun... terus b'siap plak nak kuar jumpa geng² d'pancit n pom pom gurl neh plak...

Masa aku tak sampai umah lagi JM dah tepon tanya aku dok mana.. ramai yg lewat t'sekat lam jem.. dorang plan main kul 9 pm.... aku kul 9 pm baru nak t'hegeh sampai umah.. huhu... balik terus mandi n b'siap... dkt² kul soploh wa kuar umah pi Endah Parade plak.. naik ke The Cage.. sampai² je.. dorang (JM, PJ, Ema) nyanyikan aku..

"Allah Selamatkan kamuuuuuuu

Allah selamattt kannn kamuuuuuuu

Allah selamatkan honeydew.... (lupa depa sebut pe time tu ~kui kui..)

Allahhhhh selamaaaatkan kamuuuuu..... "

TQ my beloved fren... ummuahhhhhhhh...

(malu i time tu taw....)


pastu dipendekkan citer ag, lepas sesi futsal dah habis, pi lepak Gossip Korner... depa wat surprise plak. Beli kek bagai (sedapnyaaa.. tenkius sume)..... pastu siap ada sesi b'gambar ngan tuju² lagu lagi... adesh la... malu teman weh...... maklum dah tuo.... huhuuu.......... tapi.... that was quite a surprise 4 me.. tenkiu again kenkawanku t'cayang.... n 4 eMa, tenkius for ur lovely 'kotak ajaib'... sooo cute.... (rega pun tak buang, nyah... akakkakaakkak...)


Pastu... dalam kul 1230 am aku gerak plak ke tempat len.. demi memenuhi undangan yg len plak... dipendekkan citer.. aku sampai umah dekat 330am gak la.. huhuhu... finatt...!


Apapun, that was a memorable 4 me... ;)






No comments: