Tuesday, May 6, 2008

♥~TAURUS~♥

Sbb aku warga Taurus... (mboohhhhh... kekekke)
aku ada ler baca satu majalah neh n t'jumpa lar pasal info pasal nie..
Moh aku tepekkan lar barang serba sedikit
Personaliti
Penyabar & jujur adalah dua sifat utama seorang Taurus. Taurus juga memerlukan kestabilan, perlindungan serta latar belakang kewangan yg mantap. Perlindungan emosi dan keperluan hidup amat perlu bg Taurus yang baik hati dan berjiwa penyayang ini (i like... kes kess..)
Pemikiran
Taurus berfikiran sistematik, tersusun, berhati-hati dan muktamad. Sekiranya Taurus membuat sesuatu keputusan, amat sukar bagi mereka untuk mengubahnya. Taurus tidak suka mencari jalan mudah dan tindakan mereka terbukti wajar... (syabbass betteyy.. ekekekk..)
Pendengar yang baik
Dgn daya tarikan semulajadi, Taurus menjadi kesayangan orang disekeliling. Suara Taurus yg lembut (ye ke..? auuww..akakka) amat sesuai utk m'beri nasihat kepada orang. Taurus juga m'jadi tempat mereka yang memerlukan kerana Taurus merupakan pendengar paling baik
Cinta
Dalam soal cinta pula, Taurus amat mencintai pasangannya. Pun begitu Taurus terlalu mengongkong dan amat cemburu (ya ke..?? hurm.. eks.. but i dont think so.. sbb aku tak pun... b'pada lar.. huhu) Sikap ini boleh meretakkan hubungan cinta yang dibina.
Kewangan
Taurus tidak suka mengambil risiko. Mereka suka kepada kestabilan dari segi pendapatan dan keperluan hidup. taurus mudah tertekan sekiranya b'hadapan dgn masalah kewangan (ya ke..? i dont think so.. we can manage well what.. siap leh pikiaq ikhitiar lain lagi hapa... hehe..) Disebabkan itulah, kebanyakan Taurus terpaksa menerima kerja yg tidak disukai. karier dalam bidang perbankan, insurans dan pelaburan saham amat sesuai utk mereka. kebanyakan ahli muzik professional juga terdiri daripada warga Taurus
Kesihatan
Taurus memang 'kuat' makan dan berat badan mereka juga mudah naik. Diet yg seimbang dan sihat amat sesuai untuk Taurus. Mereka juga sangat m'gemari aktiviti sukan.
Warna yg sesuai
Pink, Biru pucat, Hijau & Warna pastel
Permata
Zamrud
+ve
♥ tetap pendirian
♥ penyabar
♥ Jujur dan boleh dipercayai
♥ baik hati
♥ penyayang
♥ tabah dan tekun
♥ miliki azam yg kuat
♥ tenang
-ve
♣ pemarah
♣ kuat cemburu
♣ tamak
♣ kuat mengongkong
♣ suka melayan kehendak diri

No comments: