Wednesday, April 30, 2008

~From JM's blog~

Dak nye sempoi je.. tak de banyak kerenah.. ikut je apa kwn2 die ckp.. bukan jenis yg keras hati atau jenis mudah terasa hati.. pandai cari duit lebih..ade je bisnes die nk buat.. itu la Dew..Hari ni jugak genap 2 tahun aku kenal Dew.. melalui perlawanan futsal antara Iron Legs dengan Jejaka Perasan.. hahaha..

Pada Dew,Aku doakan semoga kau di panjangkan usia.. dimurahkan rezki dan semoga segala impianmu termakbul..insyaAllah.. Dan jugak.. mcm aku ckp mlm td.. tepat2 la Dew oiiiiii!!! hahahaJAga diri baik-baik..

Aku sayang kau..MMuuaah!!!



hu huu.. terharunya JM buat ucapann... huhuhu.. malu seh.... wakakaa..

comment frm JM's Blog :

vagg said...
happy besday tu yu, DEW. semoga murah rezeki dan bahagia sokmo


To Vagg - tq so much vagg.. moga nko pun makin b'bahagia dan b'bahagia bahagia sokmo gaks... muah..

LoveHaterZ said...
to Dew, sukses! sukses! cam org indonesia le plak aku ni.. huhu!dew, semoga ko panjang umur dan murah rezeki.. dah murah rezeki mlm ni leh banjer kitorg.. hihihi!c u tonite dew, insyaAllah..*hugsie*


To Ema - macih bebeh... semoga sukses sukses selalu gak wat nko... banja kalu tadap hal... Insya Allah, moga leh jumpa malam kang... harus wa kena banje kowang sume kan... wakaaka... beress sehh... ;)


Muahhhhhhh tuk sume - JM, Vagg n Karra aka Ema

No comments: