Monday, October 27, 2008

Kenduri n Open House hujung Oktober

Aktiviti Hujung Wiken, 25 & 26 Oktober

Semalam, 25 Okt 2008 pi open house umah kak Intan.. sepatutnya perlu hadiri Majlis Kenduri Kawen di Tasik Chini Pahang.. tapi sebab musabab perkara yang tidak dapat dielakkan, so takleh pegi... so, ubah plan pi open house umah makcik Intan ini... kami sampai dalam kul doblas lebih kerrr kul satu.... camtu lar... Jiang mesej dia n the way from opisnya... tak tau lah frm Nilai ke Bukit Beruntung yg tak berapa beruntung tu.. huhu... ingatkan aku dah lambat, rupanya kamilah org pertama yg tiba di no. 30, di Taman Aman Putra ittew... tak lama kemudian sampai lagi dua kawan nya then sampai lagi beberapa org.... lepak punya lepak, almost 630pm kitowang b'tolak.... Jiangg.. oo aku tau.. ko nk pi umah kak Hentan gtu sbb nk jumpa eh blind date kawan dia eks.... aku agak je.. keh keh keh..) suppose malam ada satu lagi open house di Putra Heights tapi memandangkan kesihatan yag tidak mengizinkan... yg sekejap panas sekejap sejuk dan kadangkala menjadi seram sejuk panas diselangi selsema dan batuk yang berlarutan maka kensel lah itu program...

26 Okt 2008, Ahad... open house pertama di hadiri at ex opismate ku, Abg Din yg teror memasak ittew... kitowang sampai sana dalam kul 1230pm lar.... tgk2 masih m'jadi pengunjung pertama.. wakakakka... kelakar aku rasa... dah la sampai, tuan umah plak kuar p attend open house kejiranan depa... so, maid dorang soh masuk n kitowang capai nasi ujan panas dulu.. pastu aku capai puding roti pastu aku capai plak honeydew sagu pastu aku capai lagi puding karamel... pastu apa lagi ntah.. sumenye sentuh sket2.. sbb pastu nak pi Olak Lempit Banting plak tuk kenduri Kiki n Asbennya.... sblm tu kitowang singgah dulu beli adiah cekci tuk dak Kiki neh.. hehehe..... sesaja tambah yg semalam aku dah beli dah.. so beli pelengkap dia plak lar... he he hee... sampai sana nampak few dak dak Amnet neh.. ada Manda n Hadi plus Hasya yg amat comei ituuu... geraammm aku.. rasa nak geget je... ada Ayu (wahyuwazie d beruangszz.. ekeke) ngan kawan... pastu ada Red n pasangan.. lama gak dak jumpa depa neh.. pastu tima msj dari Minah tanya pi tak.. dia stgh jam lagi sampai katanya... so aku tak makan pun kat situ... minum ayor sirap jek segelas... pastu tak lama kendian aku nampak Marlb, Tepung Joker, Arechair n tunangnya honeymucuk mai... pastu baru nampak cik Aminah neh ngan asbennya sampai... lagi sebulan dah due dah ekau ya minah... baguihhhh baguihhh my preng.. heheh.... pastu aku mintak diri cakap kt bebudak neh je.. tak jumpa pun dak Kiki n asben dok tukaq baju dalam umah kot.... (Ki.. pada aku hang lawa lagi tak mekap dari mekap.. huhu.) tapi, tak bermakna hang tak lawa tadi tau.. cuma hang lagi cun tanpa mekap.... hehe... pastu aku pi Taman Equine jumpa kawan sat pastu pi lawat mak sedara dia kt Bukit Beruntung then pastu pi restoran kawan aku, Bistro Qaseh kat Sek. 13, Shah Alam... then b'tolak balik...

hampa tgk la gambaq2 yg aku tepek kat bawah neh serba sedikit.... adios...

Selamat Pengantin Baru my Preng..

Semoga berkekalan ke akhir hayat..

(Sowi Kiks wa letak lu punya gambaq.... jauh punyaa.... )

Hasya yang kiut miut cam mak ngan ayah dia... cooomei bangaattt.. cam nak geget.. ekekeke...

with Red... lama gilos tak jumpas.... ntahkan dah lebih setahun kot nooo....?



...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged

No comments: