Monday, October 27, 2008

Demam Lagi..


...SESUCI EMBUNAN PAGI... - Blogged


Aku demam lagi...
kali pertama demam pada hari ke 5 raya.. (seb baik dah lepas raya dah..) kerna terjangkit dgn anak2 sedaraku sewaktu cuti raya itu hari... mula2 Amirah (Yayah - aku je yg panggil..) yg demam kemudian Adam (Dadam - pun aku gak yg panggil..)mungkin cuaca panas sangat kat Kelantan nun kot... lepas habis cuti raya aku sambung lagi seminggu..
pastu balik KL ni pun sama gaks.. sambung lagi seminggu demam aku... kat KL ni pulak siang nya panas giler... belah petang n malam plak ujan manjang... tapi, walau pun sejuk panas menggigil diselangi selsema aku tetap jalankan tugas n aktiviti cam biasa gaks....
baru dua tiga ari nampak cam dah ok..... dua ari lepas aku kena demam lagi... package with selsema.. n batuks2.... arghhhh tenseennnnnn..... dah penat dah domam neh... tensen.......... yg lagi tensen... domamtak domam solero makan cam biasa gak.... walau deria bau dah lamo gak lar ilang... habis apa kes...?? sendiri mau hengat la dak dew eh... huhuhuu........

No comments: