Thursday, November 15, 2007

... ENTRY TERTANGGUH LAGI ...

Sabtu, 10 Nov'07

Arini ada 3 open house, aku pegi kat Taman Melati and Kg. Malaysia Tambahan.. kat Selayang aku t'paksa lepaskan.... tapi aku mesej la kawan aku tu.... Say sori takleh pegi... sbb jem giler.. ngan ujan lebatnya, ngan banyak road block nya..... huhu.... seb baik dia paham....

After umah kedua aku ngan adik aku Wanie pi umah adik aku Ana di Keramat aka dekat Setiawangsa..... lepak² umah dia kjap... hm.. makan lagi.... pastu masa nak balik, adik aku Rizwan nak ikut balik umah jugak.....

ikut hangpa la.....


Ahad, 11 Nov'07

Ahad, pi jog kat Tsk Permaisuri ngan 2 kawanpastu t'serempak ngan Zack ex-Kool yg skang neh turut b'lakon... pun jogging ngan sorang kawannya.

1st round, jumpa dorang... dia tgk kita.. mgkin pasan sbb penah jugak t'serempak sebelum puasa dulu... Pastu 2nd round... jumpa lagi..... separuh jalan 2nd round, lepas je dari tempat batu² tuk akupuntur tuh, matahari dah terik... kawan tarik tangan aku nk pusing balik pi gym in the park... alih2 jumpa lagi dorang kat situ.... puas menunggu (ramai wehh) dan guna few machine kat situ kitorang buat stretching utk longgarkan urat saraf selepas penat b'kerja (maklum dah lama tak excercise... pastu jalan terus tuju kete utk lepak tempat biasa... ~RHB~ Restoran Hilal ke Hijaz Bistro, kot..( dan dan lupa lak nama dia...)~dekat area Maybank Tsk Permaisuri.. biasa lepas tuh kitorang pi pijak² batu nan tajam itu utk melancarkan p'jalanan darah...

Lepak2, aku makan roti telur (huhu) ngan limau suam (biasaa), ija makan roti bakar ngan tea o suam and aat makan capati ngan limau suam... pastu gi m'beli belah dekat Pasaraya Hero.... macam² yg dibeli... maklum adik aku duorang ada kt humah..

After beli belah, kami anta Aat kat Sri Penara, pastu Ija~naik kete dia~singgah nak isi minyak kt Shell area situ.... alih² jumpa balik si Zack neh.. kali ni dia sorang.. Masa ija kuar pi bayar, aku dok baca paper dalam kete.. tiba² terasa ada org pandang... aku tgk si dak Zack Kool ni laa... eh, dah bapak budak dah.. (hehe) senyum jek pandang arah aku... dah kenal la tu.... Aku balas la balik.. Mata aku ikut mana dia jalan.... mana kete dia.. Oo naik motor plak....

Pastu lps isi minyak Ija masuk... senyum² cakap Zack tegur dia.. dia tanya "dok area sini jugak ke..?" Ija cakap, "takk... tempat lain" dia main hangguk je kot... Tapi Ija cakap masa mula² tu dia tak nampak.. kira masuk jek... Pastu si Zack neh yg.. "Eh.. jumpa lagi...." pastu senyum-senyum... Tu yg dia terus pandang arah kete tgk aku ada jugak n sambung senyum kot... ho hoo... (pasann) ~ layann je le japs..... kuheh kuheh..

Ptg, pi anta Wanie kat Pudu ~balik Ipoh~ and Rizwan kt umah Ana...

Isnin, Selasa, Rabu..... keje............... selagi blom tutup mata, keje, keje, kejeee....

No comments: