Wednesday, February 13, 2008

Gambo dedulu... hu huu (Part 1)

Sementara tadap hapdet apa2 lagi neh kan..
aku tepekkan lah gambo zaman purba kala dahulu...
masa tu.. student kad masih zaman purba kala lagi.. huhu... kad yg aku dapat pun.. dia tak tukor pun lagi namanya.... huhu.. maknanya.. aku dah tuo.. huu huuuu.. kess kesss....



ini plak student kad haku... masa matriks.. kt EWC or KUM @ Kelana Jaya... hurmm.....

tiket pengangkutan yg sentiasa digunakan waktu kuar kl ke.. balik kampung ka.. esp. masa nak gi Hentian putra tuh... kaler macam2... santekk.. aku simpan wat kenangan barang seketui dua.. kekekek...



kad konvokesyen.. ekceli aku yg kedua plo empat.. tapi.. sbb yg tu mana ilang ntah.. aku hambek gak yg ini.. belasah je le.. ekekke..




gambo selepas time skroll eh, bukan..
apa ntah...
kira ijazah je la eh...
gambo with Mc Mie (Butaq)
: ex-osmate dedulu...

No comments: