Wednesday, January 9, 2008

~Wat Esah Cayunk, Arigato Gozaimas, hait :-) ~

Semalam, dorang ada futsal. Aku ingat nak balik awal la gak... Tapi, still tak dapat.. so dalam dkt kul 9 pm gak la aku terus gerak dari opisy ke The Cage Endah Parade... sampai je tgk dorang sume dah ada.. Isis, JMs, Pinkcsut and aku (pom pom cam besa arr) dan yang laki ramai gak le... Jiang, Marlb, Aceh, Matt (long time no see), Jipat( awat hang makin 'bulat' skang? hehe), Tepungs, and jumpa kawan baru, sqiqu.. dia bawak anaknya yg comel, Irfan. Sumpah aku hengat sqiqu tu fonfuan.. kes kes.. laki rupanya.... (Aku hengat dia pompuan sbb ada hampir persamaan nama ngan ShuQi aktres Taiwan tu le.. kui kui)






.. and... jumpa je Isis cakap dia ada sumething utk aku... dapat poskad dari our swity girl, Cik Esah.. tenkius so much 4 the sweety poscard... i really luv it.. muaachhsss....

... dan... tak lupa, makaaasih bebanyak buat bung Jiang kerna sudi membelanja kay epp ceee semalam.... muachh... hehe... moga cepat tawen n murah lagi rejeki.... :D

No comments: