Monday, April 16, 2007

Yeah yeah... Haku dah hapdett weh... hehehe..


Aku mencik.. mencik..... sbb dah takleh tenet lagik kat opis.... sesapa yg ada ilmu hack mengehack camana nak connect balik, tolong aarr ajar akuuu.. huhuu....
Semenjak-menjak tadak eh, takleh tenet kt opis neh aku salu ar gak mai cc... tapi, setakat neh dah dua kali la gak thumb drive aku ilang..
kali pertama.. aku walau dah park kete kat umah.. tetiba rasa sumething jek.. tgk2 pendrive ku tadak.. kuarkan sume dalam bag... sah tadak.. dan dan aku start kete balik p carik... seb baik jumpa... masa tu aku guna cc sblh jas cafe, dkt2 flat ikan UPM.. tapi, taklama lepas tu... mmg dia nak ilang kot.. aku guna la cc kt area depan umah aku kek sordang rayo tuh.... again smpai umah aku rasa sumething jek.. carik-carik ilang lagi... lps mandi aku p balik.. ikut jejak di mana aku lalu... few times carik... yilek.......... yg haku mengang tuh.. dua-dua berlaku di waktu remang senja nak masuk maghrib....... dah malam.. camana nak jumpa.... sampai la mendalah tu ilang..

yg paling haku geram sbb manyak menda2 keje opis kt dalam tuh... novel haku lagi.... gambo2.. sume la reta karun lam tuh.... tapi apa nak buat kan....... seb baik ilang pen drive yo.. org lain siap ilang notebook lagi.. huh mintak dijauhkan la.....

that y lamo sangat eden tak ngedate blog ni.. bkn den ilang disimpang jalan doh.. bukan juo den sosat.. tapi ditambah dgn kebizian yg diado2kan juolah adaonyo... hehehe.....

gitu le ceritanya..........


alkisahhhh.............

No comments: